היזהרו בקניות באינטרנט – LAST PRICE


אל תקנו מ-LAST PRICE

אתר האינטרנט LAST PRICE קיבל ממני הזמנה למוצר חשמל ב-4 בינואר 2007. היום ה25- בינואר והמוצר לא סופק. הם גם לא הודיעו שהוא מתעכב מעבר לימים שהם התחייבו לספק במסגרתם את הקנייה. יתרה מכך, השבוע, ביום ראשון, לאחר שפניתי אליהם, הם "עדכנו" אותי שהמוצר יגיע ביום שני השבוע לספק ואלי עד יום רביעי. זה לא קרה והם גם לא הודיעו דבר. היום, לאחר ששוב נאלצתי לחפש אותם קיבלתי את התשובות הבאות:

  • המוצר עוד לא הגיע אל הספק.
  • הוא יגיע "בשבוע הבא", אין לדעת מתי.
  • הם אינם מספקים מוצרים, הם רק אתר אינטרנט. כך, מילולית, אמרה "נציגת שירות").

קניתי לא מעט מוצרים דרך האינטרנט, מקטנים ועד גדולים. כשהיה צורך אפילו החליפו לי תנור ללא עיכוב, לאחר שלא הייתי מרוצה מהתנור שהגיע, ובזמן.

מסתבר שב-LAST PRICE חזרו לפטנט הישן: למכור מה שאין להם ביד, מין מכירה עתידית מעורפלת. "יגיע? טוב. לא יגיע? נמשוך זמן, אולי פעם יגיע".

אל תקנו אצלם, אל תיכנסו למבוך האינסופי של "נציגי שירות" שמסבירים שדו"ח EXCEL מופק ביום חמישי בלילה ואז הם רואים מי עדיין מחכה למה שהיה צריך להגיע, כדי שהם יוכלו להודיע לו שהוא מתחיל שבוע נוסף של המתנה. אל תסתכנו בתסכול ובתחושה של אי-אמון מתשובות ממוחשבות הנאמרות מפי "נציגים" שאינם מייצגים אלא אתר וירטואלי שאינו אלא עורבא-פרח.

ומגוחך ומטעה מכל – שהאתר שלהם מציג אותם כגוף קיים פיזית, בחיפה.

וכך כתוב שם:

חיפה–  שד' המגנים 5 – ככר פריז בשנת  1962 – ימי הפתיחה של   מ.ח אריה –  היום ממוקמים בבנין זה קב' אריה והחנות הראשית .
מחלקת שירות הלקוחות ממוקמת בקומה האחרונה של הבניין הימיני  , כניסה דרך סימטת המרוניטים 1.
בצמוד שד' המגנים ממוקם מחסן מוצרי אלקטרוניקה מטבח וטיפוח  (בתמונה  "SINGER" מכונות תפירה לשעבר).

לתשומת לבכם החל מיום 1.7.2006 נקודת האיסוף המכירה והשירות הפרונטלית של אתר המכירות LastPrice עברה לרחוב העצמאות 60. “

(כולל השגיאות בעברית).

הם עצמם מודים שהם אינם גוף קיים אלא אתר. בשבוע הבא אני מעביר את זה לטיפול משפטי ואולי גם עורך ביקור קטן במקום, לתפוס איתם מה שנקרא בעיר התחתית של חיפה "דיבור צפוף".

הפיצו הלאה והיזהרו!

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 25 בינואר 2007 בשעה 17:40

    אמינים
    מה?

  • יוסף  ביום 25 בינואר 2007 בשעה 18:26

    אני לקוח ותיק של האתר והחנות מזה שנים,
    חנות זו אכן קיימת ואני בטוח שכאשר תגיע לחנות בעצמך תיווכח בשרות האמין והחייכני אותו הם משתדלים לספק לכל לקוח ולקוח.
    איני יודע מה המקרה אשר אירע לך איתם אך אני יכול להעיד כי כל הזמנה שביצעתי הגיעה אלי בזמני בזק ותמיד כאשר רציתי עצה או עזרה- פניתי לשירות הלקוחות ולרוב אף קיבלתי הנחה נוספת כלקוח ותיק

  • א'  ביום 25 בינואר 2007 בשעה 18:33

    זו הסיבה בגללה אני קונה רק מהחנויות המקוונות שבבעלות אחת מהרשתות הגדולות/הפורטלים הגדולים. כל היבואנים המקבילים הקטנים האלו נראים לי מפוקפקים.

  • מואיז  ביום 25 בינואר 2007 בשעה 18:55

    אני מחכה לנתב אלחוטי שרכשתי בתחילת ינואר. בינתיים הבטיחו שיגיע בתחיל פברואר. נראה.

    אכן גם אני רכשתי מוצרים רבים באינטרנט ופעם גם קרה לי שקיבלתי מחשב נייד הרבה יותר טוב בגלל איחור של חודש ללא תוספת מחיר.

    צריך להמשיך לעקוב.

    תודה

  • יורם  ביום 25 בינואר 2007 בשעה 19:05

    כמובן, פניתי לשירות הלקוחות כפי שאמרתי כאן, וזו התגובה שקיבלתי, מה שקראת בקטע. הכל אוטומטי, הכל תרוצים, והם עצמם אמרו שהם אתר אינטרנט ולא ספק. כחיפאי לשעבר אני יודע בדיוק איפה המקום ולשם גם אשלח את התביעה המשפטית. הם מתחייבים לעמוד בזמנים ולספק את המוצר. חיוכים לא שווים הרבה אם לא עומדים בחוזה.
    ואיך הם אומרים? "שיהיה לך המשך יום נפלא!"

  • שפי  ביום 25 בינואר 2007 בשעה 19:38

    בעקבות אחת הפיסקאות בפוסט הזה אפפני ווב של זכרונות. לא אלאה אותך ואסתפק בדיווח, מהמקור הכי ראשון, שבכיכר פריז בשנת 1962 לא אמרו "דיבור צפוף". 🙂

  • אילנה  ביום 27 בינואר 2007 בשעה 19:45

    לא קניתי, לא קונה ולא אקנה מהם.

    'דיבור צפוף' תמיד עדיף על פני דיבור ברשת:)

  • רועי שניר  ביום 15 בפברואר 2007 בשעה 13:44

    גם אני הזמנתי מהם כמה דברים ועבר חודש וחצי, והמוצרים לא הגיעו למרות כל ההבטחות !!!

  • הילה  ביום 26 בפברואר 2007 בשעה 8:57

    אני גם מאוד נפגעתי מהם אני מציאה לאסוף את כל האנשים שנגרם להם עוגמת נפש וללכת למשפט ענק , שיש הרבה אנשים אפשר יותר לזכות

  • אלון  ביום 11 באפריל 2007 בשעה 11:07

    גם אני נכוותי חזק איתם,גם שכהבטיחו פיצוי על הקשרים שלהם והשרות המחפיר הוא לא הגיע.,מצטרף להמלצה לא לרכוש באתר זה.

  • אורן  ביום 24 ביוני 2007 בשעה 16:39

    יורם,
    אני לא יודע מה באמת קרה איתך ועם היתר, אבל אני מבין הלקוחות של החברה שיצעו מרוצים. אין ספק שבקבות דבריך הינך זכאי ואף רצוי שתגיש תביעה, אבל יש לבחון כל נושא לגופו ולדעתי נעשה עוול קטן לחברה (שדרך אגב, קיימת גם קיימת). אני עצמי אספתי את הדברים מהחנות שנמצאת ברח' העצמאות ובאמת יש שם חנות. אני מבין את כעסך אך אני חושב שלא צריך להתלהם באופן שכזה במיוחד שבאמת מדובר בחברה אמינה וותיקה בתחום.
    ודבר אחד קטן להילה, את בטוחה שאת מציאה?

  • ראובן  ביום 2 ביולי 2007 בשעה 13:59

    גם זה קורה לפעמים אף אחד לא מושלם ,אני קניתי באתר כבר פעמיים והמוצרים הגיעו תמיד לפני המועד המשוער ,הכל מגיע ארוז ושלם עם חשבונית מסודרת

  • ניר  ביום 7 ביולי 2007 בשעה 1:10

    אני קניתי פעם אחד באתר לסט פרייס
    קניתי מדיח כלים
    אמרו לי שתוך שבוע יגיע המוצר לאחר יומיים קיבלתי טלפון ממוביל בשם ירון וזה אמר שיש ברשותו מדחי והוא בדרכו אליי
    שאלתי מדוע לא תיאם איתי קודם לכן וזה אמר שניסו מהמשרד שלהם ושראני לא עניתי ושהשאירו לי הודעה
    בדקתי ואכן הייתה הודעה
    כאשר אמרתי למוביל כי אוכל לקבל רק ב-17:00 אמר שזה חורג מזמניו אבל יעשה כך וזה בדיוק מה שעשה וזאת לאחר שהמתין כשעה תחת ביתי
    אז אני באמת לא יודע איך להגיב , אני בטוח שזה לא משהו בשגרתם

  • אולגה  ביום 15 ביולי 2007 בשעה 14:04

    ראשית, יצא לי להיות בחנות ואני יודעת שהיא קיימת.
    שנית, הזמנתי מהם מוצר קרש גהוץ שהגיע הרבה לפני הזמן אבל עם פגמים: קרע בכיסוי ליד הגומי, כתמים ושחיקה בצבע השילדה. לאחר פנייתי המיידית נאמר לי שאין להם את המוצר במלאי והציעו לי פיצוי כספי (הנחה משמעותית) או ביטול עיסקה. בחרתי בפיצוי וכעת נותר לראות אם אני אקבל אותו.
    סה"כ למרות הכל יצאתי מרוצה.

  • כפיר  ביום 30 בספטמבר 2007 בשעה 16:27

    אני הייתי שם המון פעמים
    קניתי שם ומספר פעמים קיבלתי עם שליח ובפעמים אחרות אספתי לבד

  • מיקי  ביום 24 באוקטובר 2007 בשעה 21:53

    רכשתי מוצר באפריל 2007 לאחר שביטלתי עיסקה לא זוכיתי ערבתי את אמון הציבור והבטיחו שאני יזוכה טרם זוכחתי ב-159 מחודש אפריל ועד היום 24-10-07
    לאסט פרייס שולחת מוצריפ פגומים ולא תקינים ותלך תרוץ אחריהם
    בקיצר עושים צחוק מהלקוחות שלהם
    השרות עלוב מאוד והם לומדים שיעשו בדק בית לקחות

  • לירון  ביום 29 באוקטובר 2007 בשעה 12:35

    קניתי לפני 6 שבועות מכונת כביסה, היא הגיעה היום, לזכותם יאמר שהם התקשרו ביום הקנייה והודיע שיהיה איחור כי חסר במלאי.

    סה"כ, איחור של שבוע מהמועד המוסכם, לא נורא.

    הפיצוי המוסכם: הנחה בקניית מייבש.

    פייר.

  • מאוכזבת  ביום 6 בדצמבר 2007 בשעה 12:33

    הם מוכרים מוצרים שאינם קיימים אצלם.
    אינם עומדים בזמני אספקה.
    כל התגובות החיוביות שמופיעות באתר אינן אמינות. ראו הוזהרתם.

  • ערן  ביום 3 בינואר 2008 בשעה 21:25

    במהלך השנה האחרונה ביצעתי שלוש הזמנות באתר הנ"ל, וכולן הגיעו ממש מהר ועם שליח.

  • תמיר  ביום 11 בפברואר 2008 בשעה 8:15

    הזמנתי מצנם ולא הגיע תוך 14 יום
    לאחר 16 יום התקשרו ואמרו שאיןאת הדגם בגלל בעיה של מכון התקנים והיעו לי חלוםי "יותר יקר" כמחווה
    כשהגיע , הוא הגיע שבור..
    הם עוד ביקשו שאשלח תמונה של השבר אז שלחתי.
    אמרו שאין עוד במלאי ושאני צריך לחכות שיגיעו.
    עברו שבועיים מאז ואני עוד מחכה!

  • n  ביום 18 במרץ 2008 בשעה 10:12

    רכשתי מוצר באתר נאמר לי כי יסופק תוך 14 ימי עבודה לאחר יומיים קיבלתי את המוצר הביתה עם שליח!!!!

  • מיכאל  ביום 21 במרץ 2008 בשעה 11:55

    בתאריך 20.3.08 בצעתי הזמנה של מיקסר יד. רק לאחר סיום ההזמנה נתברר לי כי למחיר המוצר הוסיפו דמי משלוח.
    מיד שלחתי דוא"ל עם בקשה לבטול העסקה אך נמסר לי כי אחויב בדמי ביטול של 5%.
    "איימתי" עליהם כי אפנה בתלונה ל-ZAP ותשובתם הייתה כי אין לי סכוי היות ול-ZAP אין כל עניין לפרסם תלונות עליהם.

  • י  ביום 24 במרץ 2008 בשעה 16:07

    כמה זמן מרגע ההזמנה שלחת את הדוא"ל?
    מנסיון איתם הם שולחים את המוצרים ממש מהר. יכול להיות שהם כבר טיפלו בהזמנה שלך ולכן הם רצו דמי ביטול (גם אני הייתי רוצה במקומם….).

  • עודד  ביום 6 ביולי 2008 בשעה 14:01

    בשבוע שעבר הזמנתי מלסט פרייס טלפון אלחוטי. למחרת ההזמנה קיבלתי הודעה לטלפון שההזמנה הועברה לדואר.
    כעבור יומיים הגיע שליח עם המוצר. השרות היה טוב ומהיר. אי לכך הזמנתי היום שלוחה נוספת לאותו של מכשיר טלפון . מקוה שגם הפעם לא אתאכזב

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 8 באוקטובר 2008 בשעה 22:18

    קניתי בלסט פריים כ-6 פעמים בשנים האחרונות והאמת בכל הפעמים קבלתי שירות סביר ולמעלה מזה. כנראה שלפעמים מי שהוא עושה טעויות וגורם נזק לקונה וחבל מאחר וזה אחד האתרים האמינים שיש ברשת וחבל שהנהלת האתר לא משתדלת מספיק למנוע טעויות כאלה. גם אני נתקלתי במוצרים שלא עודכנו ואזלו מהמלאי ולמרות זאת ממשיכים להופיע. לכן אני ממליץ להנהלת האתר להיות עם האצבע על הדופק כדי למנוע מתופעות מכוערות כאלה מלהתרחש ולפצות את הלקוחות האלה לפני שהם מגיעים לפרסום לקהל הרחב

  • שמעון  ביום 25 באוקטובר 2008 בשעה 21:26

    המקום לא קיים ואת חוות הדעת החיוביות רשמו אנשי לסטפריס בעצמם.

  • ליאור חמו LastPrice  ביום 23 בנובמבר 2008 בשעה 20:20

    כמי שמנהל את לאסטפרייס מעל 5 שנים ,
    וכמי שעברו תחתיו מעל 300,000 לקוחות ,
    אני חייב להגיד למר שמעון , שקצת קשה להתעלם מעובדות .

    לאסטפרייס נוסדה על ידי , כזרוע שיווקית ועצמאית של קבוצת מ.ח.אריה המפעילה מאז 1962 חנויות לשיווק מוצרי חשמל ,מחלקת שיווק למוסדות , ושיווק לסוחרים וחנויות קטנות .

    אני יכול להתחייב כי אף לא חוות דעת אחת נרשמה על מי מטעמי .

    ואני מזמין כל אחד שמפקפק בקיומו של האתר להגיע למשרדי ההנהלה בסמטת המרוניתים 2 חיפה .
    או לנקודת השירות הפרונטלית של האתר ברח' העצמאות 60 , חיפה .
    מעל 12,000 מוצרים זמינים במחסנים שלנו ,
    קרוב ל-20 עובדים מתפעלים את האתר במחלקות השונות , מחסן , הנהלת חשבונות , כספים , רכש, שירות ומכירות .

    המייל שלי האישי פתוח בפני כל גולש ,
    לכל שאלה ועניין

    בכבוד רב,
    ליאור חמו – מנכל LastPrice

  • ליאור  ביום 25 בדצמבר 2008 בשעה 16:06

    באתר בימול
    תגידו מה שאתם רוצים על קניות באינטרנט
    איתם לא התפקשש לי כלום והמלצתי לכל מי שאני מכיר!!!
    אבא שלי קנה מקרר
    חברה שלי קנתה לאמא שלה מדיח
    דודשה שלי מסך LCD
    הבעיה של אנשים במדינה שהם מחפשים מחיר…לפעמים הכי זול בפועל יוצא משהו אחר לגמרי
    לא חדש או נארז שוב
    יש ויש

  • עופר  ביום 10 בינואר 2009 בשעה 9:03

    חבל שלא קראתי כתבה זו לפני שבצעתי הזמנה.
    סיפור דומה, הזמנתי ב- 17.12.08
    היום כבר 10.01.09 ואין סימן.
    הסיפור שלהם, הספק עשה ספירת מלאי ולא הוציא סחורה וכו' (כמה זמן זה צריך לקחת? בין ה- 17.12.08 ועד הספירה אפשר היה לשלוח את הסחורה ובין הספירה להיום 10.01.09 בטח שאפשר היה לשלוח הסחורה.
    אגב, חיוב יצא באותו יום של ההזמנה…
    חברה זו כנראה ממש ממש לא אמינה.
    היזהרו!

  • רמי  ביום 1 בפברואר 2009 בשעה 12:11

    החברה אמינה, המוצרים מגיעים מהר באמצעות מובילים/שליחים. מעקב מצוין באמצעות אתר הלקוח.
    המחירים הטובים ביותר ברשת.

  • יריב  ביום 23 בפברואר 2009 בשעה 13:58

    אםם כבר אני מזמין משהו באינרטנט אני עושה את זה באתר של טרקלין חשמל
    יש כתובת שלא כמו הרבה אתרים אחרים
    כבר רכשתי מהם כמה וכמה דברים
    בין היתר מקרר
    ומסך LCD
    שכבר היתה בעיה פניתי לסניף ליד הבית שלי בחיפה
    וגם שם קבלתי עזרה
    זו רשת ולא חנות ווירטואלית

  • רועי מונטג  ביום 1 במרץ 2009 בשעה 13:22

    לפי הביקורות של הרבה מהאנשים פה קצת פחדתי כאשר הזמנתי עוד קודם-לפני שבוע, שואב אבק,קיבלתי אותו היום עד הבית כמו שירות של מלאכים…אומנם יש כאלה שהבנתי משום מה שמקבלים את המוצר מאוחר/"משומש"/התשלום יוצא לפני ההזמנה…ואת זה צריך לתת את הדעת ליאור חמו המנכ"ל לשיפור דחוף של השירות שקיים הרבה שנים אבל כנראה שהוא עדיין בהחלט לא מספיק טוב אבל…רוב הלקוחות כך קראתי מאוד מרוצים כמוני ואין ולא קיים שום אתר עם כל כך הרבה "מכירות אישיות" מה שכן פעמיים הם היו זולים משמעותית ממחיר השוק!!! אז רוצו תקנו, מומלץ בחום בלי קשר לשיפור השירות המתבקש-מנכ"ל יקר

  • עדי  ביום 3 במרץ 2009 בשעה 17:40

    ומה אני יכולה לומר?
    אחלה שירות!
    אחלה מחיר!
    ומה שהכי חשוב
    שיש לי סניף ליד הבית אם יש לי בעיה
    מה שכן שמתי לב שהמחירים באתר שלהם נמוכים בהרבה מהמחירים בסניף ליד הבית שלי בכל מקרה,

  • רועי מונטג  ביום 15 במרץ 2009 בשעה 8:46

    תמחקו את מה שאמרתי בהודעה הקודמת, אין לחברה שירות לקוחות בכלל! ורק שחובים על הבשר לצערי מבינים, בטלפון הם לא עונים – יש תקליט קבוע של עומס כביכול והשיחה מתנתקת, השארתי הודעה במייל והם חזרו רק שהיה להם אינטרס לגבי ההזמנה אבל אח"כ שקיבלתי את המכשיר עם שבר קטן ושלחתי מייל מעניין שפתאום אף אחד לא חזר אליי, בקיצור המחיר טוב אבל השירות יקר כפליים, מי שרוצה מוצר בלי אבא ואמא שיזמין ויתפלל שהכל יהיה בסדר, אדם נורמאלי לא יחשוב על להזמין פה, נקודה

  • מבואס  ביום 19 במרץ 2009 בשעה 16:30

    עבר חודש…קבלתי קדחת
    אין מלאי אז למה לפרסם?
    כמה אפשר לעבוד על אנשים?
    חשבתי שאני עושה עסקה טובה

  • אחד העם  ביום 24 במרץ 2009 בשעה 19:43

    לא מספקים להם סחורה כבר כמה זמן

  • יניב אהרון  ביום 25 במרץ 2009 בשעה 19:59

    שבוע שעבר קניתי בלאטספרייס שואב .
    בתיק לקוח זו הזמנה מס' 11 שלי מאז 2002 .
    גם הפעם קיבלתי את המוצר תוך יומיים עם שליח מחיפה למשרד ברמת החייל , עם חשבונית מסודרת ואחריות .

    יש לי הרגשה שמישהו פה מלכלך סתם ….

  • יוסי  ביום 17 במאי 2009 בשעה 16:51

    LAST PRICE
    הכתוב לעייל משנת 2007 נכון גם כיום בשנת 2009
    רכשתי מוצר שהגיע פגום והובטח ע"י נציגי השרות שיוחלף תוך ימים אך כל פעם שהתקשרתי סיפרו סיפור אחר כולל שאין כרגע את המוצר בניופאן ויגיע תוך זמן קצר, זה לא מנע מהם להמשיך ולמכור את המוצר באתר ובנוסף הסתבר שהמוצר מצוי בכל החנויות של ניופאן. כמובן שלאחר יותר מחודש וחצי החזרתי את המוצר ובינתיים לא זוכיתי בתשלום הראשון ששילמתי וטרם בוטלו החיובים העתידיים . המשך יבוא

  • שמואל  ביום 8 בספטמבר 2009 בשעה 12:33

    קניתי מכונת כביסה תוצרת חברת בוש כאשר ביצעתי את הקנייה השיחה שלי עם הנציגה היתה מוקלטת ושם היא התחייבה לי שהמכונה חדשה ומגיעה היישר מהיבואן.
    כאשר הגיעה המכונה(באמת לאחר שלושה ימים)והטכנאי פתח אותה התגלה שכל המכונה דפוקה מכל הצדדים,הגומי הרוס,בקיצור מכונה סוג ב' או עודפים.

    כמובן שהטכנאי חתם על כך והבטיח שיבואו להחליף את המכונה ואנחנו ממתינים.

    אינני יודע מי האחראי כי אף אחד לא לוקח אחריות
    החנות אומרת שהיא רק מבצעת הזמנות,והספק אומר שהוא יחליף אבל לך תחפש אותו הרי הוא לא חתום מולך!!!
    בקיצור יצאנו בלי כלום בנתיים!
    לשיקולכם.
    מי שמעוניין יכול להתקשר אליי ולשמוע את כל הפרטים המלאים. 0542397323

  • יעל  ביום 6 בדצמבר 2009 בשעה 17:28

    רק באתר של טרקלין חשמל…
    תרימו גבה..
    תעשו פרצוף!
    מחירים מצויינים
    עד היום ללא בעיות ושירות מצוין!
    בחלק מהמקרים גם אספתי את המוצר לבד..

  • זיוה מרין  ביום 14 באפריל 2021 בשעה 10:16

    last price -שירות גרוע ביותר . פעמים שלחו מוצר פגום .נרכש ב08.03.2021 ועדיין לא קיבלתי החזר תשלום וגם אמרו לא מגיע שום פיצוי .
    היום 14.04.2021 . לא לקנות מחברת last price !!

כתיבת תגובה