HOT, כמו בגיהינום


 

בשעה 1300 צלצל "נציג שרות". הציע הצעה משולשת: 223 ש"ח תמורת חמש חבילות דיגיטליות בכבלים, חיבור לאינטרנט בכבלים בנפח 1.5 מגה וכן קו טלפון של HOT עם 2000 דקות חינם בחודש. התחייבות של שנתיים לאינטרנט, של שנה בלבד לטלפון. 200 ש"ח קנס על הפרת חוזה אם נצא לפני תום ההתחייבות. יופי. האישה שבבית אמרה "יופי, נשמע טוב", אבל ידעה שיש כמה עניינים טכניים לברר. אמר לה ה"נציג שרות" שהכי טוב שאתקשר למספר כוכבית-שש-תשע-מאות, שם יסבירו לי הכל.

בשתיים ורבע התקשרתי. מחלקת מכירות, מחלקת שרות לקוחות, מחלקת טלפון, מחלקת אינטרנט ומחלקה טכנית. והשיחה נקטעת או נתקעת שלוש פעמים. ארבע שיחות עשיתי ודיברתי עם 11 (אחד-עשר) “נציגי שרות" מכל הסוגים, המינים והגוונים. מסתבר, אומרת אחת, שמה שהציעו לי מכונה "טריפל" (וכבר ראיתי לנגד עיני קלאב-סנדוויץ' עשיר), כדי לשמור עלינו כלקוחות. מצוין. אלא שעל השאלות היא לא יודעת לענות. שתי מחלקות אחרות, ניתוק השיחה, מסירת הפרטים פעמיים, שלוש וארבע. אני מתקשר שוב, שוב מגלגלים אותי מפה לשם והלאה משם, ובסוף, המחלקה הטכנית מודה שאין לה פתרון שיחליף היטב את מה שיש לי היום בבית מבחינת אינטרנט, נתבים, חיבורים ורוחבי-פס (נחסוך את הפרטים הטכניים ממי שאינו בוגר הטכניון). שוב ניתוק. שוב אני מחייג. אני רוצה את הטריפל, אסדר את התשתית הפנים-ביתית בעצמי, בכל זאת, אני מכיר את האינטרנט כבר יותר מעשרים (20) שנה. בסדר, יופי. אבל יפית, מיטל ועוד כל מיני בחורים ובחורות גם מסבירים: 150 ש"ח התקנה פה, 49 ש"ח התקנה שם, 45 ש"ח בחודש לטלפון, 39 ש"ח לאינטרנט. רגע? מה קורה פה? הלו, זה HOT? הרי לפני שעה ורבע, שעה וחצי, פחות משעתיים, שעתיים – נציג שלכם הציע טריפל-קלאב-סנדוויץ' של "הוט" בסכום של 223 ש"ח. אה, מגלה אחד החרוצים שם בגיהינום: הרי כבר קיבלת את זה. נו כן, זה היה באחת, לפני שעה וחצי, ושלושת-רבעי, שעתיים, מי סופר. היום התקשרו. טוב, נברר, אומרים לי, זה היה בחור או בחורה? בחור. האישה שבבית בטוחה. אחרי הכל היא יודעת להבחין. אה, הנה נחבר אותך עם הנציג שטלפן אליכם. שלום, מדבר יורם מלצר. כן יורם, במה אפשר לעזור לך, אומר לי האינדיאני האחד-עשר. אתה דיברת איתנו בשעה אחת, אני אומר. לא אני ספציפית, אילן אחר, יש יותר מאחד. מרוב אילנות אני רוצה לשרוף את היער. אני מסביר לו. הוא מקשיב.

לאיכוללהיות הוא אומר לא, אין דבר כזה. 223 ש"ח זה רק הכבלים ואת זה קיבלת. אבל ההצעה כללה התחייבות מצדנו, אני מנסה בנשימה מתקצרת. הוא מסביר לי לאט, חוזר על דברי שתיים או שלוש מקודמותיו. תראה, הוא אומר לי, מאמץ הזאטוט נימה של שיחה של גבר לגבר, אם הייתה אי-הבנה מצד הגברת, הנציג לא אשם. נו, טוב. אני מחשב (קצת לאט), ומוצא שמספר שנות הלימוד המשותף שלנו בוודאי מתחרה יפה עם מספר שנות חייו של מנכ"ל הגיהינום של HOT. לנגד עיניי רישום השיחה המקורית, עם אותו אילן עלום (ויש סברה ששמו היה אחר), שרשום כמי שדיבר איתנו בשעה 1300 הגורלית. מצד שני, לא חשבתי שאותם 223 ש"ח בחודש יקנו לי גם יעוץ בדבר רמת ההבנה של האישה שבבית, או על דרכים מומלצות להבין למה היא לא מבינה, גם כש"נציג שירות" מדופלם מדבר איתה יפה כל-כך.

כי זו חידת הקיום הישראלי הקטן: HOT? YES? בזק? או אולי להעיף את כולם לעזאזל?

ביום ראשון בצהריים אני מתנתק מ-HOT. לא ברור לאן אלך. בינתיים אני פותח מכרז: טלוויזיה, אופציה לאינטרנט ולטלפוניה. הדרישות מהזכיין: שיתחייב כלפי לשלוש שנים; שישלם לי פיצוי של 1500 ש"ח על הפרת הסכם או אי-עמידה באמנת שרות; שיוכל לסגור עסקה ולגרום לכל החלקים לעבוד לאחר שיחת טלפון אחת. אחרי שלב המועמדות הראשון אתן למי שיגיעו לגמר את מספר הטלפון שלי. עד אז אתקין בו מערכת לניתוב שיחות משהו אש.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • פאר פרידמן  ביום 28 ביולי 2005 בשעה 17:44

    התגעגעתי.

    מן המפורסמות היא שצרתו של אחד היא מקור שעשוע לשני, ועם הכתיבה שלך זה היה על גבול התענוג.

    תכתוב יותר. "הארץ" זה לא מספיק.

  • בוב  ביום 28 ביולי 2005 בשעה 17:59

    הרגע סיימתי שיחה עם נציגם והוא סיפר לי שבגלל האינטרנט שלי, דרכם, זכיתי בחודשיים טלוויזיה בחינם.
    שמחתי למרות שאין ברשותי מכשיר, חשבתי אולי אצליח לחבר למחשב – בכל זאת חינם.
    שאלתיו – ומה אחר כך?1

    מה אחר כך? שאל

    אם אני לא רוצה להמשיך אחרי חודשיים?1

    אה…אז אי אפשר, אם אתה לא ממשיך אתה משלם 90 ש"ח לחודש

    אהה… ומה אחרי זה?1

    אחרי זה מחיר מציאה – 196 ש"ח בחודש

    טוב, לא נראה לי… בכל אופן – כמה זמן צריך להיות מחובר כדי לקבל חודשיים בחינם?1

    שנתיים…1

    טוב ביי…

    1
    איפה שהשירות נראה ככה(חברות הגז, שירןתי ממשלה, מייקרוסופט)דע לך שיש מונופול או קרטל!1

  • משה בן הראש  ביום 28 ביולי 2005 בשעה 19:49

    לפני חודשיים החלטתי לעזוב את נזק, סליחה את בזק… ועברתי לאינטרנט בכבלים.

    הם הציעו לי חודשיים חינם ב HOT. אמרתי לא. אמרו למה. אמרתי לא רוצה כבלים. כבר הייתי שם וזה רק ריב בין הילדים.

    סיפרתי את זה לגברת, אמרה למה לא, חודשיים חינם בקיץ, למה לא?…

    קצת רגשי אשמה, שוב התקשרו אז באמת שאלתי מה קורה אחרי החודשיים חינם,

    "מה? אם אתה מתנתק?"

    אז אתה משלם 180 שח.

    חינם?

    אין שום דבר חינם.

    —————–

    ועכשיו אם מישהו יסביר לי מה הקטע שלהם עם הטלפון, אני אשמח.

    אתה משלם לא יודע כמה (יש מליון אפשרויות, אם אתה מנוי של HOT, אם אתה לא מנוי, אם אתה מנוי של האינטרנט, לא יודע)

    ואז אתה מקבל 2000 דקות לחודש

    תמורת סכום מסויים שכלול או לא כלול בחיוב חודשי קבוע.

    קראתי באתר שלהם עשרים פעם ולא הבנתי.

    אולי יום אחד אבין.

    התייאשתי, בינתיים בקשר לטלפון נישאר עם חברת נזק, סליחה בזק.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 28 ביולי 2005 בשעה 20:35

    רק לא "הוט"!
    השירות שלהם מחריד,פשוט מחריד.
    אם עדיין לא נלטנו מהם,יחד עם עוד 20,000 לקוחות שברחו מהוט,מאז תחילת השנה,זה רק בגלל שהחלופה היא "יס".
    ויס זה יפה מאוד,חוץ מזה שכנראה צריך את הסכמת כל השכנים בבניין,קרוביהם והסבתות של הסבתות שלהם,עד דןר עשירי אחורנית,כדי לשים צלחת לוויין כל הגג.
    והיות ואנו ושכנינו המופלאים,לא בדיוק חיים בשלום ובשלווה,אז אפילו לא ניסינו.
    על גג הבניין ,אגב,יש לפחות שלוש צלחות-לווין
    של כל מיני תחנות רוסיות,וכלב לא שאל אותנו להסכמתנו,אבל אנחנו?
    צריך את הסכמת השכנים.
    מה השכנים?
    משאל-עם. לא פחות.

    לגבי הוט,שומר נפשו ירחק,מעולם לא היינו אצל ספק/נותן-שרות כלשהו שקיבלנו אצלו/אצלם שירות רע,מזוויע ומחריד יותר.
    ואני עדיין זוכר היטב-היטב את הכלבה הזו,שלפני כמה שנים,היו לנו איזה חילוקי-דיעות,אז שאלתי אותה שאיזה מין יחס זה ללקוחות וותיקים.
    על זה ענתה לי הכלבה- "זה לא שייך".

    אני רק יכול לומר,שבזק- נזק וכו' וכו',אבל ליד הוט הם כמו עדת מלאכי-עליון.
    כל מי שעוזב את בזק לטובת הוט,זקוק לאישפוז או להסתכלות פסיכיאטרית דחופה.

  • גרי אפשטיין  ביום 28 ביולי 2005 בשעה 23:22

    אני גר ברחובות ושמה אין להם עדיין פס רחב ואינטרנט מהיר וזה אז בינתיים שמו לי מין משפך כזה לא קטן מעל המחשב ומחובר לו צינור די עבה עם פלומבה וככה אני גולש.
    אמרו לי אם אתה לא מצליח להתחבר תצעק חזק שלוש פעמים הוט הוט הוט לתוך הכונן של הדיסקטים ומישהו יבוא לפתוח לך את הסתימה.
    וואלה לפעמים אם אני שם את האוזן ליד הצינור ויש שקט ברחוב אפשר לשמוע את הוישים של הוירוסים שהם חורקים על הפלומבה.

  • בלי כלום  ביום 29 ביולי 2005 בשעה 2:26

    מתקשרים לאחד ולוקחים ממנו הצעת מחיר ואלף ועד תו. אחורי זה מצלצלים לשני ואומרים לו "הראשון הציע לי יותר זול" ואומרים לו כמה. ואז השני מסביר לך איפה הקאטץ' בהצעתו של הראשון.
    אחר כך חוזרים לראשון שיגלה לך מה הקטע אצל המציע השני וככה מתזזים איזה פעמיים-שלוש עד שכל אחד דופק את חברו לחלוטין ואתה יודע את כל הטריקים, ואז תחליט.

  • המשלשלת בלי חשבון  ביום 29 ביולי 2005 בשעה 6:34

    נושא הצרכנות וסחר ההוגן ילכו ויתפסו מקום מרכזי יותר בחייהם של אנשים שאינם מתפרנסים מעולם התאגידים או מספקולציות. כבר שמים לב לדמיון בין פוסט זה לבין הפוסט המגיע אלינו מלוס אנג'לס פה ברשימות, ועניינו תרמית קטנה של בנק בסגנון דומה. רצינו אמריקה קיבלנו בגדול ביחד עם הזעה וסחר הסוסים של המזרח התיכון. בניגוד לעבר, גם יורם המקושר יזכה לאותו יחס רע מהתאגיד שרואה בו מקור לעשיית רווח מהיר וקל, משהו אנונימי וחסר ערך. בעבר מישהו כמו יורם היה מרים כמה טלפונים או מאיים בכתבה בעיתון, את המוקדן של הוט ודומיה הוא לא ממש מעניין. חפץ לכל דבר. את התאגיד גם אי אפשר ממש "לדפוק" אם הצלחת נגדו בבית משפט לתביעות קטנות. קבלו את ביבי, שקיבל משמעון, שקיבל מברק שקיבל מ…
    הר סיני.
    וזו ההתחלה. רק סולידריות אמיתית יכולה לבלום את הסחף. באשר לנושא הפוסט – לאינטרנט זה לא כל כך משנה הוט או בזק, ועל טלויזיה כדאי לוותר ימים אלה, ברמת העקרון. ובכלל, כדאי יותר לפשפש בנטיית ההחפצה פנימה, כדי לרדת לשורש הבעיה וגם לקרוא את הכתובת על הקיר.

  • ביג בירד  ביום 29 ביולי 2005 בשעה 10:04

    ואתה בטח חושב שהזכיינים ירוצו אליך ויתנו לך מחיר זול יותר מאחרים? הצחקת אותי.

    ואם אתה באמת רוצה שלא יבלבלו לך את המוח, תתנתק מכל החבילות ותצפה בערוצי 1,2 ו-10 בלבד – ובכל דבר אחר שאפשר לקלוט בלי התחברות לכבלים, ללוויין, לאינטרנט וליתר הקרטלים ברישיון.

  • שאול  ביום 29 ביולי 2005 בשעה 12:49

    על חבילה של מוצרי תקשורת שמורכבת מטלוויזיה רב ערוצית + טלפון הכולל 2000 דקות חינם + תשתית אינטרנט אני משלם

    223 שקל לטלוויזיה
    39 לאינטרנט 1.5 MB

    20 שקל לטלפון הכולל 2000 דקות חינם לקווי בזק והוט והתקשרות לסלולרי כמו בזק

    נכון שהוצאתי את הנשמה כדי לתאם התקנה לטלפון ונכון שהרצון של לקוחות להחליף טלפון של בזק בטלפון של HOT גרמה להצפת המוקדים של HOT ופגיעה בשרות.

    אבל השאלה שנשאלת היא מה עדיף ?

    לגלות סבלנות כלפי השירות של HOT שבסופו של דבר השתפר בשבועיים האחרונים

    או

    להמשיך ולתת לבזק לעשוק אותנו בסכומי עתק עבור השימוש בטלפון

    במקרה שלי נכון שהמתנתי הרבה אבל אני חושב שלהעמיד את בזק במקומה חשוב הרבה יותר

  • בני  ביום 29 ביולי 2005 בשעה 13:28

    אני נשאר עם אנטנה פשוטה שקולטת את הערוץ הראשון והשני. יותר מדי זבל למוח יכול לקצר את החיים (או חלקים אחרים בגוף).

  • צפרדע  ביום 29 ביולי 2005 בשעה 17:53

    אתה לפחות יכול לבחור במה להאכיל את המוח שלך, ומסתבר שלא הכל זבל. לעומת זאת, כשיש לך רק ערוץ 1 ו-2, אין לך ברירה אלא לצרוך זבל.

  • צמח בר  ביום 31 ביולי 2005 בשעה 21:22

    ההתנתקות, עוטה סרט כתום עז סביב גופי ויוצאת לרקד יחפה ברחובות, האם מישהו יקשיב לי?
    לאו דווקא, במקרה הטוב יביטו עלי בעין עקומה יבצעו עיקוף גדול פן השיגעון ידבק גם כן.
    במקרה הפחות טוב- אני לא רוצה לחשוב על כך.

    הקפנו את עצמנו, במוצרי "נוחות" שבדרכם לגרום לחיינו להפוך לנוחים יותר, קלים יותר, משעשעים יותר, נגישים יותר יחד עם זאת הפכנו את חיינו למורכבים יותר מבחינה טכנולוגית, וככל שאנחנו רוצים להקל שוב על חיינו ולאחד מפעילים ופעולות במקום שנפנה לכמה רשויות – ביצוע פעולה אחת דורש תהליך מייאש שבסופו אנחנו נשארים תוהים האם שווה היה לרדת מהעצים….
    🙂

  • יורם  ביום 8 באוגוסט 2005 בשעה 19:13

    שלא תחשבו שאין תקווה – "יס" פנו אלי באימייל, השאירו הודעה. בינתיים, הטלפון תפוס תמידית. אולי יפנו שוב, מי יודע?

  • שולמית  ביום 10 באוגוסט 2005 בשעה 12:58

    גם אני התגעגעתי, גם אני התנתקתי מטלפון הוט , גם לי הציעו חודשים , גם אני קיבלתי שרות רע
    בשלב זה אני מחוברת לכבלים טלויזיה , כבולה בהתחיבות לעוד מספר חודשים. אני תוהה האם בכלל יש לנו אופציה נאותה. אגב, עם אנתנה אפשר לקלוט גם ערוץ 10, אני מעדיפה ערוץ זה. דווקא מפני שבעיתונות " יורדים עליו" כאילו שאיננו יודעים שלעיתנוים ידיעות ומעריב יש אינטרס בחיסולו של הערוץ מסיבות כלכליות.
    כל טוב
    שולמית

  • שירה  ביום 6 באוקטובר 2005 בשעה 21:46

    קרה לי סיפור דומה עם הוט,
    איך אפשר לקלוט ערוץ 10 ללא כבלים?

  • אנונימית  ביום 18 באוקטובר 2005 בשעה 22:45

    צודקים.
    הוט חברה שעובדת בצורה שאינה חוקית
    יש לה כרטיס אשראי או הוראת קבע ומכאן ואילך אינה רואה אותנו הלקוחות ממטר
    מחייבת מה שבא לה

    אינה שולחת חשבוניות
    הנציגים משקרים בשם החברה
    המצב מחפיר
    אין לחברה הזו שום אמינות

  • זה חשוב בכלל?  ביום 31 באוקטובר 2005 בשעה 18:31

    בזק, הוט, כולם נבלות.

    והסיכוי שאנונימית אינה עובדת בשביל בזק שווה בערך לסיכוי ששאול אינו עובד בשביל הוט.
    לך תסמוך על טוק-בקים…

    אשר לי (ואין לי כמובן שום דרך להוכיח שאני אינני עובד אצל מי מהם), מהטלוויזיה התנתקתי לגמרי. תנסו את זה בבית. נפלא. פתאום יש זמן לדבר עם האישה, להכיר את הילדים. אפילו לקרוא ספר טוב לפעמים. מדהים.
    לגבי האינטרנט והטלפון – עשינו לאחרונה מעבר מבזק להוט.
    יותר זול – ודאי.
    כיף להרגיש ש"דפקת את אגד" (או בזק במקרה הספציפי הזה) – ודאי.
    האיכות – לא משהו. אין שיחה ממתינה ויש המון echo ורעשים ואי-זמינות. וחוצמזה שהיינו צריכים כמובן להחליף מספר.
    השירות – בהתחלה היה מזוויע. הם לא עמדו בעומס. עכשיו יותר טוב. נשמעים כאילו הם באמת משתדלים.
    בקיצור – כל אחד שיעשה את השיקול שלו.
    כמובן שזה כדאי רק למדברים כבדים לשיחות קוויות. מי שמדבר בעיקר לסלולרי – בזק כבר יותר זול לו. (ה"עיסקה" שלנו – 85 ש"ח ל-1.5 מ"ב כולל ספק ועוד 70 ש"ח לטלפון כולל 2000 דקות לבזק/הוט לא כולל סלולרי וחו"ל. בשנה הראשונה 45 במקום 70)

  • חלי  ביום 16 במאי 2006 בשעה 21:19

    אין מילה אחרת להגדיר אותם חוץ מגיהינום
    שעות מחכים על הקו ואף אחד לא מטפל בך אבל מעבירים כל שניה מאחד לשני
    למה צריך לרדוף אחריהם על טעוית וחיובים לא מוצדקים שהם עושים?

  • גבריאל  ביום 22 ביוני 2006 בשעה 17:00

    זה היה כך, יום בהיר אחד הגיע אלי סוכן מכירות של חברת הוט והציע לי לקנות חבילה של הוט הוא חישב את המחיר ויצא יותר זול,הסכמתי למה לא?!….. אך לאחר שהתקינו לי את הטךלפון הכבלים והאינטנט ראיתי שקיבלתי משהו אחר לגמרי, התקשרתי לחברת הוט ואמרו לי שהסוכן צריך לטפל בזה,הוא לא רצה לטפל בבעיה חודש וחצי עד שדיברתי עם המנהל והסכימו לנתק אותי בלי קנס ואז לקח להם לנתק אותי שבועיים כמו כן, היו לי עוד מלא בעיות למשל שהנציג הבטיח לנתק אותי מ"יס" ומ"בזק" אך לא עשה זאת וכך שיצא ששילמתי כפול במשך חודשיים, הסיפור עוד ארוך אבל לעתיד תדאגו שכל מה שהנציג אמר לכם הוא כותב את זה בדף ומביא לכם העתק כך שהוא יהיה חייב לעשות מה שהבטיח

  • דני לנדאו  ביום 29 באוגוסט 2006 בשעה 17:41

    אני עובר דירה והוט עושים לי את המוות.אני פניתי אליהם 3 פעמים ובכל פעם הבטיחו שמטפלים בפנייתי ושיחזרו אלי תוך 24 שעות.בפעם היחידה שחזרו אלי זה היה ב19:00 והם העבירו אותי למחלקת מעבר דירות שם קיבלתי תשובה שהם עובדים עד 19:00 וכמובן לא טיפלו בי.הם גרועים.

  • יעל  ביום 15 באוגוסט 2008 בשעה 23:11

    תצטרף לקבוצה בפייסבוק
    אולי יום אחד נשנה את העולם
    או לפחות את כל מה שחם בו
    🙂

  • ענבל  ביום 26 בנובמבר 2009 בשעה 11:44

    מזל שכאשר מנסים למצוא את המספר של הוט- עולה בגוגל הכתבה הזו, ולמזלי אתה מציין את מספר שירות הלקוחות שלהם… משום שאתר הבית שלהם- חברת תקשורת מתקדמת- לא עובד, לא עולה ותוקע את כל המחשב…. ובכל זאת אני אתחבר דרכם רק כי הם יותר זולים. אבל גם אני שונאת אותם

  • noamgilo4  ביום 6 בספטמבר 2011 בשעה 15:17

    קטע, גם אני הגעתי לפוסט הזה כשחיפשתי לקנות חיבור ל קו טלפון
    + יעל- תחכי בסבלנות, עוד שלוש שנים תהיה קבוצה כזאת והיא תשנה את העולם (או לפחות את ישראל) 😉

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: