אני מצונן מאוד


[שיר של אלוורו דה קמפוס]
 
אני מצונן מאוד,
וכולם יודעים איך ההצטננויות הגדולות
משנות את כלל המערכת של היקום,
מסכסכות בינינו ובין החיים
וגורמות לכך שאפילו המטפיסיקה תתעטש.
אבד לי היום הזה, שהוקדש לחובת קינוח האף.
הראש כואב לי באורח בלתי-מוגדר.
איזה מצב אומלל למשורר שולי!
למען האמת, היום אני משורר שולי.
מה שהייתי פעם היה כמיהה, וזו נשברה לרסיסים.
שלום ולא להתראות, מלכת הפיות!
כנפייך היו שמש, ואני כאן, סוחב לי בקושי…
לא ארגיש טוב אם לא אצנח על המיטה.
מעולם לא הצלחתי להרגיש טוב בלי לצנוח על היקום.
Excusez un peu… כמה קשה ההצטננות הפיסית הזו!
אני זקוק לאמיתות ולאספירין.
 
מפורטוגלית: יורם מלצר

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שולמית  On 28 במאי 2004 at 18:06

    המשורר המצונן הוגה בעולם

  • lia  On 3 ביולי 2004 at 20:06

    תודה על כל עבודת התרגום הזאת. נהניתי מאוד לקרוא את כל
    השירים

כתיבת תגובה

